ponedjeljak, 8. lipnja 2015.

Kod mene u komšije, prvi dio

Kod mene, u komšije ima slučaj hahahah ... Ovo je opstanak, ali i ispit za svakog od nas. ako spomenemo Born in Bosnia, treba se zapitati, da li nam je nešto ostavljeno u amanet naših predaka, kako otići i to iznevjeriti. Doživljavam to kao predaju. Jbg, izgubljena nada, da će se sve ostvariti ako odem. markirana roba, poroci, luksuz, egzistencija, mrtav, i uživam u tamnom vilajetu koji sam ponio sa sobom kad bi otišao iz Sa, moje mahale, ghetta, svog mikrosvijeta u tamnom vilajetu gdje i pripadam i gdje jedino u totalnom mraku mogu da svjetlim...ja ostajem i svi su dobrodošli u Sarajevo...mir i ljubav s vama :-)
Sarajevo je centar Svijeta, Totalni Univerzum,ehhehe glavni i odgovorni, akcija i reakcija, Ajnštajnov recept, od tačke A do tačke B (nema više prepreke).


Nema komentara:

Objavi komentar